donderdag 8 september 2016

penne met een romige tapenade van gegrilde paprika en zongedroogde tomaten.

Goeiemiddag!!

Dinsdagavond heb ik weer een nieuw receptje uitgeprobeerd, dit keer van mijn lievelingskok: Jeroen Meus!! Het is vegetarisch en gemakkelijk om te maken: penne met een romige tapenade van gegrilde paprika en zongedroogde tomaten! Het romige komt van de ricotta en de zure room. Ik vond het echt geslaagd en het is zeker voor herhaling vatbaar! :-) Vlees of vis mis je totaal niet! (ik eet zelf dan ook niet zo graag vlees, enkel kip)

Hier de link naar het recept: romige pasta met ricotta, zure room, paprika en zongedroogde tomaten.

Nu nog een lekkere foto van mijn creatie om, zoals goede gewoonte, af te sluiten!!
SMAKELIJK!!
PS: volgen op instagram? ik ben nog op zoek naar volger 100 ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten