vrijdag 29 juli 2016

penne all'arrabbiata

Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een half jaar in Milaan gestudeerd. Ook ben ik al een stuk of 15 keer naar Italië gereisd. Ik heb een echte voorliefde voor het land, en dus ook voor het eten!! Met pasta kan je me altijd plezier doen. Een van de klassiekers is uiteraard pasta all'arrabbiata: met een pikante tomatensaus. Vroeger at ik deze altijd uit de diepvries, van Bofrost. Maar zij bieden dit tegenwoordig niet meer aan (snik!) en dus besloot ik om het een keer zelf te proberen. Ik wil niet stoefen, maar ik vond de mijne eigenlijk nog lekkerder!! En helemaal niet moeilijk om te maken! Gemakkelijk zelfs ;-)

Het receptje heb ik gevonden op de site van budgetkoken.
Het recept: pasta all'arrabbiata

Hierbij nog een foto van mijn creatie!! :D

Je kan mij ook altijd volgen op instagram, daar vind je de foto's van de gerechten als eerste!! :-)


1 opmerking: